Przywracanie utraconego ruchu

Twoja witryna doświadczyła spadku widoczności i klikalności, nie martw się – jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Nasza doświadczona ekipa ekspertów posiada wiedzę i umiejętności potrzebne do zidentyfikowania przyczyn spadku ruchu oraz opracowania skutecznego planu działania.

    Diagnoza i plan działania kluczem do przywrócenia ruchu z Google

    Przeprowadzamy szczegółową analizę, aby zidentyfikować czynniki odpowiedzialne za spadek widoczności i klikalności Twojej witryny. Niezależnie od tego, czy problem wynika z aktualizacji algorytmu Google, migracji witryny czy przeprojektowania, podejmiemy odpowiednie kroki, aby przywrócić Twój ruch z Google.

    Nasza strategia odtwarzania utraconego ruchu opiera się na dogłębnej analizie i badaniach. Tworzymy spersonalizowany plan działań, uwzględniając specyficzne potrzeby Twojej witryny. Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy z zakresu SEO możemy skutecznie przywrócić Twój ruch z Google i poprawić widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania.

    Co robimy, żeby przywrócić ruch?

    Pierwszym krokiem jest dokładna analiza spadku ruchu na Twojej stronie. Identyfikujemy, kiedy i jak znacznie zmniejszył się ruch. Może to obejmować analizę statystyk, takich jak liczba kliknięć, liczba wyświetleń strony, średni czas na stronie itp.

    Badamy, czy spadek ruchu jest wynikiem aktualizacji algorytmów wyszukiwarki, takiej jak core update i czego konkretnie dotyczyły wprowadzone ulepszenia.

    Analizujemy konkurencję, aby zobaczyć, czy również doświadczyła spadku ruchu. Porównujemy kluczowe parametry z konkurentami, aby zidentyfikować ewentualne obszary, w których możemy poprawić swoją strategię.

    Sprawdzamy, czy treści są optymalizowane pod kątem słów kluczowych i zgodne z zasadami SEO. Analizujemy treści pod kątem topical authority (link do mapy topical authority) oraz upewniamy się, że strona nie posiada duplikacji zewnętrznych i wewnętrznych.

    Masz pytania albo jesteś już zdecydowany?