Diagnoza i plan działania kluczem do przywrócenia ruchu z Google
Co robimy, żeby przywrócić ruch?
Pierwszym krokiem jest dokładna analiza spadku ruchu na Twojej stronie. Identyfikujemy, kiedy i jak znacznie zmniejszył się ruch. Może to obejmować analizę statystyk, takich jak liczba kliknięć, liczba wyświetleń strony, średni czas na stronie itp.
Badamy, czy spadek ruchu jest wynikiem aktualizacji algorytmów wyszukiwarki, takiej jak core update i czego konkretnie dotyczyły wprowadzone ulepszenia.
Analizujemy konkurencję, aby zobaczyć, czy również doświadczyła spadku ruchu. Porównujemy kluczowe parametry z konkurentami, aby zidentyfikować ewentualne obszary, w których możemy poprawić swoją strategię.
Sprawdzamy, czy treści są optymalizowane pod kątem słów kluczowych i zgodne z zasadami SEO. Analizujemy treści pod kątem topical authority (link do mapy topical authority) oraz upewniamy się, że strona nie posiada duplikacji zewnętrznych i wewnętrznych.