Z jakich narz臋dzi korzystamy przy analizie profilu linkowego?
Co audytujemy podczas analizy profilu linkowego?
Analizowane s膮 zar贸wno og贸lna liczba backlink贸w, jak i liczba unikalnych domen, z kt贸rych te linki pochodz膮. Jako艣膰 tych link贸w jest r贸wnie偶 kluczowa – linki z autorytatywnych i wiarygodnych stron s膮 bardziej warto艣ciowe ni偶 linki z ma艂o znanych lub niskiej jako艣ci stron.
Google ceni sobie r贸偶norodno艣膰 link贸w, wi臋c warto sprawdzi膰, czy twoje linki pochodz膮 z r贸偶nych 藕r贸de艂, takich jak blogi, fora, strony informacyjne.
Te s膮 szczeg贸lnie wa偶ne do zidentyfikowania, poniewa偶 mog膮 prowadzi膰 do kar od Google. Po zidentyfikowaniu takich link贸w odrzucamy je za pomoc膮 narz臋dzia disavow.
Google mo偶e podejrzewa膰 dzia艂ania niezgodne z wytycznymi, je艣li liczba link贸w do twojej strony gwa艂townie wzro艣nie. Dlatego warto przeanalizowa膰, jak szybko pozyskiwane s膮 nowe linki.