Dowiedz się więcej
Opis stanowiska
- prowadzenie kampanii Google Ads dla naszych klientów,
- opracowywanie i wdrażanie strategii w prowadzonych projektach,
- analiza oraz raportowanie efektywności podejmowanych działań,
- optymalizacja oraz usprawnianie procesów w dziale,
- komunikacja z klientami, zapewniająca obsługę na najwyższym poziomie,
- współpraca z innymi działami w zakresie obsługi klientów,
- posiadają minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, które poparte zostanie przesłaniem portfolio wraz z CV,
- doskonale operują takimi narzędziami jak panel Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager czy Google Merchant Center
- posiadają zdolności analityczne oraz umiejętność optymalizacji podejmowanych działań,
- śledzą i wykorzystują w swojej pracy najnowsze trendy w branży,
- cechuje kreatywność i inicjatywa we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- pełne wdrożenie i liczne szkolenia obejmujące tematykę:
- marketingu internetowego (SEO, SEM),
- rozwoju kompetencji miękkich,
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B umowę o dzieło (useme.pl) lub umowę zlecenie,
- niezależnie od formy zatrudnienia możliwość skorzystania z płatnego urlopu w zakresie od 20 do 26 dni,
- premie oraz wycieczki integracyjne za zrealizowanie kwartalnych celów firmy,
- realną możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,
- możliwość wpływu na usprawnienie naszej agencji – Twój głos się liczy.
- w zależności od doświadczenia przewidujemy wynagrodzenie na poziomie od 6 500 do 8 500 PLN netto